ps.

 

HEJ TILL ALLA ER SOM TAR EN FÖR GIVET!
nu är det såhär att jag har inga pengar på min mobil. så jag skiter inte i er (fast jag kanske skulle vilja)
så gå inte och ta självmord. tack.
respektera att jag inte är rik och har massa pengar på min mobil ALLTID!!
. . .
ps. och du där (du vet vem du är)
varför kontaktar du mig ens?
sist jag försökte hjälpa dig var ditt "tack"  -"jag försökte bara få lite hjälp men nehe du MISSLYCKADES"
om inte värre du skrev!
MEN URSÄKTA MIG! jag la i mitt hjärta och själ när jag skrev till dig och det värsta av all var att jag mena det och tacken jag får är "dra åt helvete"
hm....
du kan ta dina självmordstankar och sticka upp dom i röven!
du kan inte leka med mig längre. säga saker och sen komma och tro att allt är bra igen.

och ja, jag skriver på svenska nu, är förbannad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0